trött.....

Hej Hej

Vad jag blir trött av att reta mej på människor....det tar fan mer energi än nått annat......

Har ju inte bloggat på några dagar nu, det har hänt en del....i måndags var det hålledag på tippen så jag tog lastaren till Tomelilla och fick bytt en ventil som var kass, därefter fick vi faktiskt tillträde till den nya lokalen!!!!! KUL SOM FAN! Så i måndagsmiddag började Emil och jag flytta dit dom första sakerna ,tog mej friheten att va ledig från tippen i tisdags oxå så vi kunde göra färdigt alla grejor vi behövde vara två till. Det kommer bara att bli så jävla bra!! t.o.m Emil börjar gilla det, han verkade lite skeptisk från början men nu när han börjar se hur det kommer att funka så verkar det lugnt =)

Idag har jag iaf varit på tippen och fortsatt att sikta grus och Emil i Tomelilla och fortsatt flytten. Nu är det middag på gång och sen lite uppladdning för första bandyträningen för året =) två timmar stenhårt...ska bli jävligt roligt!!

Uppdateringen kommer att fortsätta men kanske inte varje dag ;)

Länge leve HÄXAN SURTANT!!!!


Haj good bye

Kommentarer
Postat av: jocke

Smidjan blir för en 1-1-2

2009-01-14 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0