Sista dagen i veckan....

Lyckades göra av med  detta inlägget in jag ens hann och publicera det!!!!!....

Nåja vi provar igen,......va fan skrev jag nu egentligen... jo typ:

tid att börja jobba igen imorgon, har inte fått så mycket gjort idag....iheller. har iallafall tagit mej igenom en jävla massa papper på skrivbordet....puh SKÖNT!! Räkna lite preliminärt på fjorårets resultat, det såg ganska bra ut faktiskt.



Tog oss igenom körslaget igår, med vissa inslag av Lasse Stefanz i reklampauserna...HAHA Anton tog ner sin stereo och spelade för oss....Han sa att om han någonsin skulle vara med i körslaget så skulle de vara med sin kompis Nils och hans pappa Jocke och dom skulle bara sjunga LS låtar....undras om Skoog inte har ett finger med i spelet där..haha Julia blev skitsur för att Nanne åkte ut, det skulle varit Magnus enligt henne...tur att man inte är så insatt, jag tog en vodka cola istället

tror att jag fick med allt som jag skrev i det första.......

skit i vilket....ha det bra,, får se om det hinnes med några uppdateringar i veckan.. HAJ

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fint med pausunderhållning istället för reklamen...kunde i och för sig varit lite bättre musikval....

2009-01-11 @ 20:37:13
URL: http://sofiekristenssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

exakt!!! Lasse stefanz liksom.........bah

2009-01-12 @ 10:14:52
Postat av: jocke

satan oxå,missa jag verkligen fettsot olle J????

2009-01-12 @ 23:28:06
URL: http://jockezz.blogg.se/
Postat av: Natti

men!

vilken kass uppdatering...

2009-01-13 @ 20:13:58
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0