Mitt i veckan...

Hallå!

Glömde och berätta igår vad som visst flyttade in under vårt tak...... EN KANIN!!! ungarna har döpt den till Mini, jag har döpt den till Röven....haha så när jag ligger i soffan och släpper väder kan jag ju skylla på röven!! fan va bra alltså.... för den delen är det ju fritt fram för mej att köpa en hund nu =) får se om jag hittar någon jag vill ha.

Ikväll är det visst nått såntdäringa tupperware party här hemma, dom kommer vid typ 7 ,och halv 8 flyr jag till bandyträning=) förhoppningsvis har dom flytt när jag kommer hem helt totalt översvettig vid halv 11..... annars får dom fan skylla sej själv...hahaha undrar hur fan jag luktar imorgonbitti om jag inte duschar ikväll......tror inte jag testar...... eller


Min arbetsplats i några månader till......=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0