Lördag igen..

Hallå

Då var det lördag igen, igår hjälpte jag Kim att flytta in i sin nya lägenhet ii Ystad....jävligt fin var den faktiskt. Rik som han är så flyttade han inte med så många saker utan han skulle köra och handla en massa nytt idag...efter flytten körde jag till Tomelilla och lämnade släpen som jag hyrde och sen hem och åt kvällsmat med Jenny och ungarna efter de så blev det tåg till ystad och och lite spritande med Kim och några polare till han, ganska lugnt faktiskt men som vanligt blev jag ganska trött så jag tog en taxi hem vid tolv tiden...men när man väl landat i sängen så kännde jag mej ganska full ändå, och den känslan var kvar imorse.....ska köra in till Tomelilla nu och jobba lite hade jag tänkt....

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0