Fortfarande lördag..

Nu börjar det närma sej kvällen, Julia mår betydligt bättre men kvällen blir nog ganska lugn ändå vi får väl kolla på Körslaget annars flippar nog Julia ur helt  eftersom hon missade  Let´s Dance igår!!....konstigt att tjejer inte behöver vara mer än 6 år för att slaviskt följa alla sådana program.. Anton och jag hann med en liten runda till Tomelilla innan idag oxå tömde flaket på bilen och städade upp i verktygcontainern lite oxå, ska bli så jävla nice och flytta in i den nya lokalen, förhoppningsvis kan vi börja att flytta dit lite saker redan nästa helg..:)  det blir mycket flyttningar nu i det närmaste, ska hjälpa min kompis Kim att flytta på fredag och min kompis Jocke helgen efter de....

Imorgon får jag väl börja sortera upp en verktygscontainer som jag har här hemma oxå för där är en hel del saker som vi kan börja använda nu när vi får bra inomhusplats.... Ganska onödigt att ha en massa verktyg och maskiner till att stå i en container utan att kunna använda dom pga platsbrist..

Ha nu en skön lördag för de tänker jag att ha :)

Haj å good bye!!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga tjejer vi har!!!

2009-01-10 @ 18:44:42
Postat av: jocke

säg som de e,de DU som ska se körslaget,idol,o beverly hills,o allt annat gay på tv(dvs ALLT me lasse stefanz)!!!

2009-01-10 @ 19:42:46
URL: http://denvetdu.se
Postat av: jocke

Nu har jag svettsat o borat holl i plåt til pattrik

2009-01-11 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0