E de torsdag idag??

 Ja jag tror fan att det är de......... får ju tacka för all positiv pepping i kommentarerna på förra inlägget =) inte du då Jocke! NÄ jag brukar inte hångla med Jocke !! även om vi ligger med varann ibland.....haha nä fy fan för sånt!  Har haft en ordinär dag idag på jobbet, efter jobbet var jag hos frissan och skala av allt hår....eller en del iallafall....sen när jag landa i kontorstolen började jag att knåpa ihop en ny sorts tidlapp till Emil i excel....gick ganska bra faktiskt, är inte så haj på excel.. ikväll blir det nog mest TV känns det som, jobb i Tomelilla imorgon och Emil på tippen. Klockan två ska jag hämta en släp på Hydro och sen köra till Kim Mats Börje och hjälpa han att flytta till sin nya lya i Ytown... så imorgon kan ni glömma att jag hinner med nått inlägg. 

AB Häxan Surtant är bäst ....bara så ni vet

OVER AND OUT!!

Kommentarer
Postat av: Natti

Går ju ungefär lika bra för dig.... :)

2009-01-17 @ 09:32:56
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0