Torsdag

Hej Hej!!

Ligger i soffan och vilar efter en god middag.....behöver vila mitt öga eftersom jag fick något skit i det igår som inte ville komma ut.....lite drygt, fick någon sorts ögondroppar av en kille på jobbet som jag droppade i ååååååå fy fan vad det sved i början!!!!!!! men det övergick efter en stund till att inte känna något alls och att pupillen blev gigantiskt jättestor och de har inte lagt sej än............lite oroande men jag får väl se hur det är imorgon..

Jag har förresten börjat springa några gånger i veckan....jobbigt men skönt! detta är en del i mitt lilla försök att bli 20 kg lättare, som för den delen gått ganska hyfsat än så länge (-9kg) äter typ bara fett och proteiner nu inga kolhydrater dvs mycket lite sprit och öl....  har ändrat på ganska mycket dom senaste månaderna: slutat röka,slutat dricka cola,motionerar,dricker mycket mindre sprit.....ja fy fan inte lätt men mår ganska bra iaf, mycket piggare på kvällar och morgnar nu..

over and out


Kommentarer
Postat av: Nate

Det är att ha karaktär. Bra jobbat =)

2009-04-24 @ 13:07:27
URL: http://pyros.blogg.se/
Postat av: jocke

Min katt e hårig:)

2009-04-25 @ 19:36:49
Postat av: Anonym

förstår inte varför du inte uppdaterar nu när du har ny fiiin dator (som du har med dig överallt)



:)

2009-05-04 @ 21:41:28
Postat av: jockejockejockejockejocke

ohhhhh ha du bloggar

2009-08-21 @ 08:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0